Żakiet na spotkanie biznesowe
Panie muszą koniecznie pamiętać o przestrzeganiu tutaj bardzo wielu zasad. W tego typu stylizacjach bardzo często są wykorzystywane żakiety – o czym zatem należy pamiętać, decydując się na ich noszenie?
Biznesowy look
Generalnie rzecz biorąc, biznesowy look rządzi się swoimi prawami. Obowiązuje w tym obszarze wiele istotnych zasad. Żakiet jest oczywiście jak najmilej widziany – nie dzieje się tak bez powodu. W żakiecie każda kobieta wygląda elegancko iż klasą. Jest postrzegana w kategoriach profesjonalistki o wysokich kompetencjach. Nie trzeba chyba dodawać, iż w omawianym tutaj kontekście wizerunek odgrywa niebagatelną rolę.
Skromnie i z klasą
Żakiet ma być ładnie dopasowany do konkretnej sylwetki, ale też nie może zbytnio jej opinać i nadmiernie eksponować walorów damskiej figury – ubierając się na biznesowe spotkanie, panie nie powinny zbytnio epatować swoją seksualnością, nie jest to w dobrym tonie. Żakiet biznesowy odznacza się klasycznym fasonem i ciemnym, stonowanym kolorem – najbezpieczniejsza jest czerń, względnie głęboki granat lub ciemny szary. Musi być też uszyty z wysokogatunkowej tkaniny – najlepiej z dodatkiem elastycznych materiałów, wówczas nie będzie się gniótł i długo zachowa swój estetyczny wygląd. Kupując ten właśnie element służbowej garderoby, nie opłaca się oszczędzać kosztem jakości.
Rzecz jasna sam żakiet sprawy nie załatwia. Niemniej istotne jest to, co się do niego zakłada. Najbardziej klasyczne jest połączenie go z ołówkową spódnicą i białą koszulą. Znakomicie pasuje też do niego skromna „mała czarna” bądź szmizjerka w stonowanym kolorze. Do tego szykowne buty na obcasie – jednakże nie za wysokim. Należy też unikać nadmiernej ilości dodatków. Jeżeli dla przykładu chodzi o biżuterię, to dopuszczalne są maksymalnie dwa tego typu elementy. Nie wolno zapomnieć również o stosownej fryzurze i eleganckim makijażu. Całość ma prezentować się schludnie.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.