Wiosenne trendy - co będzie modne?
Zapowiada się ona bardzo ciekawie – na światowych wybiegach nie brakuje bowiem interesujących propozycji.
Modne będzie wszystko to, co niebieskie. Jak zapowiada Pantone Incorporated – firma uznawana za modowego eksperta, odcień Dazzling Blue stanie się kolorem 2014 roku. To już kolejny sezon zdominowany przez chłodne kolory. Niebiesko jest na wybiegach m. in. u Armaniego i Gucciego. Poza tym na topie będą generalnie jasne kolory. Diesel Black czy Calvin Klein stawiają na total look – czyli na stylizacje monokolorystyczne. Poszczególne ich elementy, włącznie z dodatkami, mają się odznaczać tą samą barwą, co najwyżej można różnicować odcienie.
Z drugiej zaś strony pojawiają się zupełnie inne trendy – Donna Karan czy Suno lansują styl safari. Beże kojarzące się z kolonialnymi mundurami plus zwierzęce printy utrzymane w tym klimacie to prawdziwy strzał w dziesiątkę.
Do łask powracają koszule. Nonszalancja jak najbardziej mile widziana. Można odpiąć kilka guzików i pokazać trochę ciała. A najlepsze będą koszule męskie – zwłaszcza samodzielnie przyozdobione. Trendy DIY – czyli do it yourself – nadal nie wychodzą z mody. Męskiemu minimalizmowi przeciwstawiają się szalenie kobiece sukienki, topy czy bluzki przypominające halki rodem z paryskich buduarów, koniecznie na cienkich ramiączkach.
Warto też zwrócić uwagę na tkaniny, które dominują w kolekcjach wiosennych. Tu rządzą przezroczystości. Nie nachalne, nie wulgarne, ale bardzo zmysłowe. Tiule, szyfony i siatki to absolutny hit. Można je nosić w wielu wariantach – szykownie na wieczór jak u Monique Lhuillier czy Jenny Packham bądź na sportowo jak proponują m. in. Victoria Beckham czy Lacoste.
Podziwiając rozmaite kolekcje, nietrudno też nie zauważyć, że wiosną nie będziemy szaleć z dodatkami. Pod tym względem ma być oszczędnie. Tyczy się to też fasonów – stawiam zatem na proste kroje bez żadnych zbędnych ozdobników.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.