W co się ubrać do pracy?
Bez względu na to, że coraz więcej firm i przedsiębiorstw rezygnuje z surowego dress codu dając swoim pracownikom możliwość wyrażenia siebie poprzez odpowiednio dobrany ubiór, to wciąż jeszcze zastanawiamy się, gdzie w tym przypadku kończy się granica stylizacyjnej tolerancji. Czy zatem dżinsy i klasyczna koszulowa bluzka nie stanowią zbyt odważnego rozwiązania? Może warto zastąpić je spodniami w kant i taliowanym żakietem? Czy również i Wy borykacie się z dylematami tego typu? Jeśli tak, postaramy się w kilku słowach podpowiedzieć Wam jak się ubrać do pracy.
Stonowana elegancja
Eksperci w zakresie mody i psychologii biznesu zgodnie twierdzą, że to, jaki strój wybierzecie do pracy zależy od miejsca zatrudnienia. Innymi słowy – pracownica banku ubierze się zupełnie odmiennie niż jej koleżanka prowadząca zajęcia plastyczne z małymi dziećmi. W pierwszym przypadku do głosu dochodzi elegancja i absolutny profesjonalizm, w drugim – na prowadzenie wysuwa się praktyczność i wygoda stroju. Panie, które są zobowiązane dostosować się do reguł korporacyjnego dress codu mogą więc wybrać klasyczną garsonkę złożoną z ołówkowej spódnicy i żakietu lub kostium, w którym główną rolę grają szykowne spodnie w kant i prosta marynarka. Nie można oczywiście zapominać o idealnie wykończonej bluzce oraz ascetycznych, jakkolwiek wytwornych czółenkach na średnim obcasie.
Praktyczność przede wszystkim
Przedstawicielki płci pięknej, których praca opiera się na aktywności fizycznej powinny natomiast postawić na komfortowe rozwiązania. Podpowiadamy, że w wielu przypadkach wygoda nie jest jednoznaczna z rezygnacją z doskonałej prezencji. Świetnym przykładem mogą okazać się bardzo modne w tym sezonie dzianinowe sukienki i spódnice, czy nieśmiertelne dżinsy. Miłośniczki mody cenią sobie również zestawy złożone z legginsów i długich tunik, będących nie tylko synonimem kobiecości, ale również fasonem perfekcyjnie pasującym do każdego typu sylwetki.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.