Pióra w roli głównej na pokazie Valentino wiosna-lato 2018
data publikacji: 14.06.2018 r.
data aktualizacji: 13.11.2024 r.
Kolekcję przygotował dyrektor kreatywny marki - Pierpaolo Piccioli. Co takiego oryginalnego zaproponował on widzom?
Okrzyknięte podczas Paris Fashion Week w styczniu tego roku jedną z najlepszych wiosenno-letnich kolekcji haute couture, sylwetki Valentino, cieszyły oko przede wszystkim swoją znakomitą kolorystyką. Był to istny mariaż kolorów cytrynowego, jagodowo-fioletowego, chłodnego błękitu, karminu, fuksji i głębokiej, morskiej zieleni. W oczy rzucała się również musztardowa żółć. Odważne kolory zostały uspokojone przez projektanta odcieniami beżu, czerni i bieli. Postawił on na luz, ale w luksusowym wydaniu. Łączył ze sobą bardzo swobodnie szyfonowe suknie i wytworne peleryny, a do tego ubrał modelki w charakterystyczne, oryginalne kapelusze, wykonane z piór.
Ciekawostką na wybiegu były również spodnie damskie haute couture. Valentino zaprojektował eleganckie, jedwabne spodnie w kant, w odcieniach turkusu, purpury i czekolady. Włoski dom mody zachwycił florystycznymi printami i transparentnymi kwiatami, które naszyto na cienkiej żorżecie.
Projektant Piccioli ozdobił niektóre sylwetki połyskującymi kamieniami, albo wykorzystał jeszcze inne elementy ozdobne, takie jak efektowne kokardy, które znalazły się na wysokości talii. Rzeźbiarskie falbany, układające się płynnie na sylwetce modelek, zdobiły swetry, a warstwy - koszule. Założył modelkom spódnice, a spod krótkich topów wystawały w ciekawy sposób lejące się, bardzo efektowne koszule.
Wszystko zwieńczył pierzastymi nakryciami głowy w pastelowych odcieniach - lila czy mięty. Być może staną się one hitem podczas premier i gali. Na paryskim wybiegu Valentino zaprezentował sukienki krótkie i długie, zdobione koronkami, z subtelnie wyeksponowanym dekoltem czy rozkloszowanym dołem.
https://www.youtube.com/watch?v=38__BpyrwGc
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.