Ofiary mody
Osoby, które interesują się modą potrafią z niej rozważnie korzystać. Niemniej jednak, nie brakuje osób, które są ślepo zapatrzone w modę. Śledzą bieżące pokazy mody, są w posiadaniu lookbooków znanych domów mody, ale jednocześnie, nie potrafią dopasować dla siebie odpowiedniej stylizacji. Wydaje im się, że są modni i ubierają się zgodnie z panującymi trendami, ale tak naprawdę stają się ofiarami mody. Jak nie dopuścić do takiej sytuacji?
Dopasowanie stroju do sylwetki i typu urody
Podążanie za modą i tym, co akurat promowane jest przez światowej sławy projektantów nie zawsze wychodzi kobietom na dobre. Oczywiście, warto być modnie ubranym, ale z umiarem. Jeśli akurat modne są np. pomarańczowe sukienki, ale nasz typ urody nie współgra z tym kolorem, raczej należy go unikać w swoich stylizacjach. Niewłaściwe jest ślepe zapatrzenie się w modę. Nie wszystkie kolory, fasony czy materiały będą pasowały do prezentowanej przez daną osobę sylwetki. Często wybierając bardzo modne zestawienia można stworzyć stylizację, która nas ośmieszy. Nie chcemy wyglądać groteskowo, tylko modnie, dlatego też przed udaniem się na przyjęcie czy spotkanie w wybranej, modnej sukience, sprawdźmy w lustrze, czy na pewno służy nam jej fason i kolor. Być może wybrany deseń jest bardzo modny, ale nie wygląda właściwie w konfrontacji z naszą sylwetką i typem urody.
Jak nie stać się ofiarą mody?
Co ciekawe, tzw. ofiary mody wcale nie zdają sobie sprawy, że są tak odbierane przez otoczenie. Wydaje im się, że są bardzo modne i kreują trendy w swoim otoczeniu. Tymczasem ludzie w mniej lub bardziej otwarty sposób po prostu wyśmiewają ich styl ubierania się. Aby do tego nie dopuścić należy zawsze krytycznym spojrzeniem spoglądać na swoje stylizacje. Warto też zasięgnąć opinii męża, chłopaka, mamy czy przyjaciółki, którzy w sposób obiektywny ocenią, jak wyglądamy w wybranej przez nas stylizacji.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.