Nowe trendy w wersji glamour
Projektanci przedstawili nam całą gamę swoich dzieł, wśród których na szczególną uwagę zasługują te, nawiązujące do powrotu dobrze znanych nam rozwiązań.
Groszki, a właściwie grochy
Wielkie powroty - tak w skrócie można określić nadchodzące trendy w modzie. Zamiast nowych fasonów i wzorów, do łask powrócą kroje i kolory, doskonale rozpoznawalne. Będzie to ponadczasowa biel, motywy kwiatowe oraz niebanalny styl boho, w nieco odświeżonym charakterze. Warto również wspomnieć o klasyce prezentującej się pod postacią groszków i kraty. Podczas najbliższego lata grochy, jakie zagoszczą na sukienkach, będą zdecydowanie dużych gabarytów. Wyraziste, posiadające pazur, przełamią stereotyp subtelnych, skromnych kropek. Pojawiły się na przedsezonowych pokazach największych projektantów i z miejsca podbiły serca fanów mody. Będą występować nie tylko w najpopularniejszym, czarno-białym wydaniu, ale także kolorystycznych miksach.
Nowa czerń to... biel
Kolor biały w wydaniu total look będzie królował nie tylko latem, ale również wiosną. Perfekcyjnie akcentuje opaleniznę i właściwie każdy typ urody czuje się z nim doskonale. Stylizacjom nadaje świeżości i nutę szlachetności. Być może dlatego specjaliści w dziedzinie mody zalecają, aby tego lata postawić na zestawy składające się tylko i wyłącznie z elementów w białej tonacji. Białe kapelusze, zwiewne suknie i spódnice lub topy w połączeniu z białymi spodniami z pewnością nabiorą polotu. Jeśli jednak zechcemy przełamać maksimum bieli, to najlepiej będzie to zrobić wykorzystując kolorowe dodatki: buty, torebki, biżuterię. Kolejnym, pożądanym lookiem będą zestawienia oparte na stylu boho i jeszcze większej ilości frędzli. Odważnym kobietom dodadzą elegancji i lekkości podszytej nonszalancją. Doskonałym przykładem takiego stroju może być eteryczna sukienka, sandały na koturnach, których paski będą oplatać kostkę oraz koniecznie torba z frędzlami.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.