Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Najczęściej zadawane pytania

Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik dotyczący korzystania ze sklepu internetowego ModBiS.pl. Znajdziesz w nim informacje m.in. na temat zasad kupowania, dokonywania zwrotów oraz reklamacji produktów. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy - w każdej chwili możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Życzymy udanych zakupów!

 

SPIS TREŚCI:

 

REJESTRACJA W SKLEPIE

 

 

 

ZAMÓWIENIA

 

 

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

 

 

 

PŁATNOŚCI

 

 

 

WYMIANY I ZWROTY

 

 

 

REKLAMACJE

 

PRODUKTY

 

SKLEP

 

 

REJESTRACJA W SKLEPIE


Czy muszę się rejestrować, aby móc zrobić zakupy?

 

Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa. Podczas składania zamówienia zapytamy Cię, czy chcesz zarejestrować u nas swoje konto. Jeśli nie chcesz tego robić, kliknij w link „Kup bez rejestracji”.

 

Pamiętaj jednak, że zarejestrowani użytkownicy mogą liczyć na dodatkowe rabaty, a także mają wgląd do historii swoich transakcji. Rejestrując się w sklepie nie musisz również za każdym razem podawać swoich danych do wysyłki.

 


Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

 

Możesz to zrobić podczas składania zamówienia, klikając w Koszyku link „Załóż nowe konto”. Na każdej podstronie sklepu link do rejestracji w sklepie widoczny jest w górnej części strony.

 


Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałam w procesie rejestracji?

 

Tak. Możesz to zrobić w panelu klienta (sekcja „Dane osobowe”), widocznym po zalogowaniu w sklepie.

 


Co zrobić w sytuacji, kiedy zapomniałam hasła do logowania?

 

Skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Podczas logowania zaznacz opcję „przypomnij hasło” i podaj swój adres e-mail lub login w naszym sklepie. Aktualne hasło wyślemy Ci na adres e-mail podany podczas rejestracji w naszym sklepie.


Jeśli mail nie dotrze do Ciebie w ciągu kilkunastu minut, sprawdź folder „Spam” w swojej skrzynce odbiorczej.

 


ZAMÓWIENIA


W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

 

Na naszej stronie internetowej, wkładając wybrane produkty do Koszyka, a następnie wypełniając dane dotyczące dostawy oraz płatności. Ta opcja dostępna jest oczywiście całodobowo, przez siedem dni w tygodniu.


Zamówienia możesz również składać telefonicznie, dzwoniąc pod numerem telefonu: 22 873 87 37. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 20.

 


Czy mogę coś zmienić w już złożonym zamówieniu?

 

Po opłaceniu i potwierdzeniu zamówienia nie masz już możliwości jego samodzielnej edycji. W takiej sytuacji zachęcamy do kontaktu telefonicznego, aby mieć pewność, że niewłaściwie złożone zamówienie nie zostanie przekazane do realizacji.

 


Czy mogę samodzielnie wycofać złożone i potwierdzone zamówienie?

 

Tak. Możesz to zrobić w Panelu Klienta, klikając w link „Bieżące zamówienia”, a następnie wybierz opcję „Anuluj zamówienie”. Potwierdzenie anulowania zamówienia otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail.

 


Jaki jest termin realizacji zamówienia?

 

Zamówienia, które zostaną złożone i opłacone do godziny 12:00 będą przez nas realizowane jeszcze tego samego dnia. W przypadku zamówień składanych w godzinach popołudniowych, a także w weekendy i dni świąteczne – zrealizujemy je w następnym dniu roboczym.

 


Jak będę informowana o zmianach statusu zamówienia?

 

O wszelkich istotnych zmianach statusu zamówienia zostaniesz poinformowana drogą mailową. Możesz też samodzielnie śledzić stan realizacji zamówienia, klikając w link „Stan przesyłki”, widoczny w górnej części sklepu (po zalogowaniu w sklepie).

 


Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

 

Tak. Aby otrzymać fakturę, powinnaś zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia.

 


WYSYŁKA I DOSTAWA


Jakie są koszty dostawy paczki?

 

Opłata za dostawę zamówionych produktów uzależniona jest od wybranej formy płatności oraz sposobu doręczenia paczki. Oferujemy darmową dostawę paczki w przypadku zapłaty przelewem i wyboru Poczty Polskiej jako doręczyciela. Z kolei najtańsza wysyłka kurierem kosztuje 10 zł. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki znajdą Państwo TUTAJ.

 


Jakie sposoby dostawy przesyłki mam do wyboru?

 

Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka kurierska), firmy GLS. Składając zamówienie musisz zdecydować, która z powyższych firm powinna dostarczyć przesyłkę.

 


Kiedy otrzymam zamówione produkty?

 

Współpracujące z nami firmy kurierskie dostarczają przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, licząc od dnia nadania paczki. Planowany termin wysyłki towaru znajdziesz na karcie produktu, a także podczas procesu składania zamówienia.

 


Czy jest możliwe śledzenie przesyłki?

 

Tak. Poniżej linki do systemów śledzenia przesyłek u poszczególnych operatorów:

Poczta Polska

GLS

 

Numer przesyłki otrzymasz od nas w e-mailu potwierdzającym nadanie paczki.

 


Złożyłam kilka zamówień. Czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

 

Jeśli będzie to technicznie możliwe - czyli zamówienie złożone wcześniej nie zostało już przez nas przetworzone i zapakowane - oczywiście możemy skonsolidować Twoje zamówienia. W takim przypadku prosimy o kontakt.

 


Co mam zrobić, jeśli przesyłka do mnie nie dotarła?

 

Jeżeli przesyłka nie dotarła do Ciebie w ciągu 7 dni roboczych, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Skontaktujemy się z przedstawicielem firmy kurierskiej, która obsługuje Twoje zamówienie i ustalimy, gdzie znajduje się paczka.

 


Czy mogę osobiście odebrać produkty w siedzibie Państwa firmy?

 

Niestety nie ma takiej możliwości. Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej.

 


Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

 

Nie, nasze produkty dostarczamy jedynie na terenie Polski.

 


Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

 

Nie odpowiadamy za sposób działania firmy kurierskich i nie mamy wpływu na szczegółowy termin doręczenia przesyłki. W celu ewentualnej zmiany terminu doręczenia prosimy o kontakt z lokalnym biurem sieci kurierskiej, która obsługuje Twoje zamówienie.

Poczta Polska: 801 333 444

GLS: 804 262 262

 


PŁATNOŚCI


Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

 

Numer konta służącego do opłacania zamówień to: 32 1140 2017 0000 4502 1036 9421. Konto obsługuje mBank.

 


Jakie są dostępne formy płatności za zakupiony towar?

 

Możesz zapłacić za zamówienie zwykłym przelewem bankowym lub poprzez system szybkich płatności on-line (PayU). W tym systemie można dokonać wpłat nie tylko w formie przelewu bankowego, ale również za pośrednictwem kart płatniczych VISA i MasterCard.


Dostępna jest również opcja zapłaty przy odbiorze. W tym celu radzimy przygotować dla kuriera odliczoną kwotę. Kurierzy nie są zobowiązani do wydawania reszty.

 


Co mam zrobić jeśli wybrałam płatność on-line, a nie dokonałam wpłaty?

 

Zamówienie możesz opłacić w późniejszym terminie. Aby ponowić płatność, zaloguj się do swojego konta w sklepie, przejdź do sekcji „Twoje konto”, a następnie wybierz „Bieżące zamówienia – śledzenie i płacenie”. W tym miejscu możesz również zmienić formę płatności po potwierdzeniu zamówienia.

 


WYMIANY I ZWROTY


Czy mogę wymienić zamówiony produkt na ten sam, ale w innym rozmiarze?

 

Tak. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. W pierwszej kolejności sprawdzimy, czy posiadamy w aktualnej ofercie rozmiar, którego potrzebujesz. Poinformujemy Cię również, jak wygląda procedura wymiany produktu.


Aby unikać tego typu sytuacji zachęcamy, aby przed zakupem zmierzyć taśmą krawiecką obwody w biuście, talii oraz biodrach i porównać w tabelami rozmiarowymi dostępnymi na kartach produktów.

 


Czy mogę oddać zakupiony produkt?

 

Tak. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny TUTAJ. Prosimy o staranne zapakowanie zwracanego produktu, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu.


Szczegóły odstąpienia od umowy w sklepie ModBis.pl są dostępne TUTAJ

 


Czy pokrywają Państwo koszty przesyłki zwrotnej?

 

Nie, koszty zwrotu produktu ponosi w tym przypadku kupujący.


Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

 

Pieniądze zwracamy niezwłocznie, najczęściej w ciągu kilku dni roboczych - licząc od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy.


W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane produkty?

 

Pieniądze zwracamy z wykorzystaniem takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji. Dane do zwrotu pieniędzy prosimy podawać na formularzu odstąpienia od umowy (dostępny TUTAJ)

 

 

Czy jest możliwość wymiany produktu bez rozliczenia pieniężnego?

 

Tak. Jeżeli potrzebujesz sukienki w innym rozmiarze - wymiana nie będzie wiązała się z żadnymi dodatkowymi kosztami z Twojej strony. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta


Jeżeli natomiast chcesz wymienić produkt na inny, wtedy należy zwrócić zamówienie (odstąpić od umowy) i złożyć nowe, na produkt, który Cię interesuje.

 


REKLAMACJE

 

Co zrobić, jeśli zamówiony towar dotarł do mnie uszkodzony?

 

Jeśli masz zastrzeżenia do jakości dostarczonych produktów, możesz je oczywiście zareklamować. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • poprzez Panel Klienta w sklepie (dostępny po zalogowaniu) - przejdź do sekcji "Moje konto", a następnie wybierz "Dział reklamacji (RMA)".
  • kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie lub mailowo).
  • wysyłając do nas pismo pocztą tradycyjną. Adres korespondencyjny znajdziesz TUTAJ


Bez względu na drogę składania reklamacji, prosimy o szczegółowe opisanie problemu, wad lub uszkodzeń, jakie wystąpiły na zakupionej odzieży. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcją, którą otrzymasz po rozpoczęciu procesu reklamacji.


Jeżeli uznamy Twoją reklamację, wadliwy towar zostanie wymieniony na inny, wolny od wad. Jeżeli z przyczyn obiektywnych wymiana nie będzie możliwa - zaproponujemy inne, dostępne w sklepie ubrania do wyboru lub zwrot pieniędzy.


PRODUKTY

 

Gdzie znajdę informacje dotyczące tabeli rozmiarowych dla produktów?

 

Każdy produkt dostępny w sklepie prezentowany jest wraz z tabelą rozmiarów, właściwą dla danego modelu i producenta. Jeśli masz wątpliwości dotyczące prezentowanych rozmiarówek, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 


Mój rozmiar jest aktualnie niedostępny. Co powinnam zrobić?

 

W większości przypadków możemy sprowadzić brakujący rozmiar bezpośrednio od producenta. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. W ciągu 24 godzin ustalimy, czy sprowadzenie potrzebnego rozmiaru będzie możliwe i jaki jest przewidywany czas oczekiwania na produkt.

 

Pamiętaj jednak, że sprowadzanie produktów jest możliwe tylko w zakresie tabel rozmiarowych dostępnych na kartach produktów. Jeśli zatem sukienka występuje w rozmiarach od 38 do 50, oznacza to, że nie będzie możliwe sprowadzenie od producenta np. rozmiaru 36. Nie mamy możliwości zlecenia uszycia sukienki w niestandardowym rozmiarze.

 


SKLEP


Chciałabym dowiedzieć się więcej o Waszym sklepie

 

Specjalizujemy się w sprzedaży sukienek damskich. W ofercie posiadamy szeroki asortyment sukienek: od codziennych, które nadają się do pracy, szkoły lub na popołudniowe spotkanie z przyjaciółmi, aż po sukienki wieczorowe i na specjalne okazje, m.in. studniówki, wesela czy Sylwestra.


Zajmujemy się sprzedażą sukienek od wielu lat. Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi i cenionymi producentami, którzy są w stanie dostarczyć nam sukienki najwyższej jakości i w najmodniejszych krojach. Dużą wagę przykładamy do dokładnego opisu sukienek - zarówno w zakresie użytych materiałów, jak i tabel rozmiarowych.


Dbamy o to, aby wszelkie regulacje prawne obowiązujące w naszym sklepie były zgodne z aktualnymi wymogami. Nasz sklep został pozytywnie zweryfikowany przez Trusted Shops - największą w Europie organizację zajmującą się bezpieczeństwem handlu internetowego. Aktualny certyfikat jest dostępny TUTAJ.


Zapraszamy również na naszą stronę na Facebooku, gdzie staramy się edukować i inspirować miłośniczki mody.


 

Zachęcamy też do zapoznania się z opiniami naszych klientek. Opinie dotyczące oferowanych przez nas produktów są dostępne TUTAJ.

Zaufane Opinie IdoSell
4.74 / 5.00 34224 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-18
Obsługa profesjonalna, dostawa błyskawiczna, zachęca do dalszych zakupów. Towar (sukienki) ładne, starannie odszyte - niestety nie dopasowałam rozmiarów. Dziękuję i pozdrawiam - Jadwiga
2024-03-18
Sukienka bardzo ładna niestety za mala musiałam odesłać.
pixel