Modne kurtki na wiosnę 2015
Oczywiście, warto przy tej sposobności mieć na uwadze to, by modę traktować jako źródło wielu pomysłów oraz inspiracji – ślepe podążanie za nią na dłuższą metę niczego pozytywnego nie przynosi.
Klasyka i ciekawe rozwiązania
Podziwiając wiosenne kolekcje pojawiające się na wybiegach, można mieć absolutną pewność co do jednego, a mianowicie do tego, że wiosna 2015 nie będzie nudna. Jeżeli chodzi o fasony kurtek, nie należy się raczej spodziewać specjalnych rewolucji. W dalszym ciągu popularne będą m. in. parki czy ramoneski – czyli generalnie klasyka. Bez wątpienia przyda się też kurtka oversizowa tudzież model o typowo sportowym kroju.
Projektanci proponują natomiast ciekawe rozwiązania, jeśli chodzi o kolory okryć wierzchnich oraz stylistykę, w jakiej są one utrzymane. Dla przykładu dom mody Dolce & Gabbana przedstawił kolekcję inspirowaną ubiorami hiszpańskich matadorów i torreadorów. Tak więc krótka, dopasowana kurteczka z ogniście czerwonymi akcentami z pewnością okaże się znakomitym wyborem.
Duża różnorodność
Dior z kolei bardziej skłania się ku swej ulubionej klasyce czerpiącej pomysły z dawnego szyku kojarzącego się nieodmiennie ze stylem Marii Antoniny. Utrzymana w takim właśnie klimacie kurtka to bez dwóch zdań szalenie interesująca propozycja do uzupełnienia wiosennych stylizacji. Jeżeli natomiast chodzi o nasze rodzime podwórko, to dla przykładu kolekcja Michała Szulca zachwyca ferią pastelowych barw. Projektant lansuje poza tym geometryczne wzory ze szczególnym wskazaniem na trójkąty. Kurtka z kołnierzem układającym się w taki kształt to trafiony zakup. Na wybiegach nie brakuje również i przepychu oraz żywych kolorów, czego dowodzi chociażby kolekcja pokazana przez dom mody Emilio Pucci. Kurtka nawiązująca stylistyką do szalonych lat 70-tych będzie wiosną jak najmilej widziana w szafie każdej modnej kobiety.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.