Łukasz Jemioł na sezon jesień-zima 2016/2017
Pokazał on kolekcję na sezon jesień i zima 2016/2017. Inspiracją dla jego stworzenia było polskie kino lat 60. poprzedniego stulecia. Pokaz został połączony z wręczeniem nagrody w konkursie Mazda Design 2016.
Pokaz najnowszej kolekcji Łukasza Jemioła odbył się w zabytkowym budynku Centrum Bankowo-Finansowego „Nowy Świat”. W filmową atmosferę wydarzenia gości wprowadził pokaz fragmentów filmów „Nóż w wodzie” Romana Polańskiego oraz „Pociąg” Jerzego Kawalerowicza. Reżyserią show zajęła się Katarzyna Sokołowska.
Sama kolekcja inspirowana polskim kinem i jego ikonami, okazała się bardzo ciekawa. Na koszulkach, spódnicach, kurtkach, a nawet na akcesoriach autorstwa Łukasza Jemioła znalazły się zdjęcia z planów filmowych Leona Niemczyka i Lucyny Winnickiej. Mogliśmy podziwiać stylizacje retro właściwe dla lat 60. XX wieku. Modelki przechadzały się po wybiegu w pudełkowych i trapezowych sukienkach, prostych swetrach, kompletach i dziewczęcych dodatkach. Pomimo odniesień do poprzedniej epoki, cała kolekcja Łukasza Jemioła jest nowoczesna, co widoczne było między innymi w wykorzystaniu kurtek typu bomber, nagromadzeniu kilku różnych warstw w kreacjach czy w palecie barw.
Łukasz Jemioł w swojej kolekcji korzystał z klasycznej wełny, kaszmiru, moheru, skóry, jedwabiu czy też z koronki, która nadała subtelności eleganckim sukniom. Zdecydował się na zgaszoną paletę barw, z odcieniami róży i błękitu, z zaskakującym żółtym akcentem. Ubrania w kolorze czarnym, szarym i beżowym będą wpisywały się idealnie w jesienno-zimową aurę.
Ciekawie wyglądały komplety ozdobione nowoczesną pepitką. Na wybiegu mogliśmy podziwiać prócz strojów autorstwa Łukasza Jemioła, również luksusowe dodatki marki Apart czy buty Kazar. Na pokaz przybyli m.in. Agnieszka Włodarczyk, Hanna Lis, Monika Olejnik, Małgorzata Socha, Karolina Szostak, czy Sylwia Gliwa.
https://www.youtube.com/watch?v=gGLF55OTzRk
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.