Kobiecość w cenie
Kobiety chcąc nie odstawać od kolegów po fachu zakładają garnitury i spinają mocno włosy w koński ogon lub w kok, aby nie przeszkadzały one podczas wykonywania pracy. W ten sposób zatracają gdzieś swoją kobiecość i chyba właśnie taki jest ich cel. Są postrzegane jako pracownik, biznesmen, czy naukowiec lub badacz, a nie poprzez pryzmat swojej płci, która często jest deprecjonowana względem płci męskiej. Czy kobiety nie powinny wręcz przeciwnie, podkreślać swojej kobiecości i wykorzystywać jej jako swojego atutu w wielu różnych sytuacjach, również natury zawodowej?
Kobiecość jest ważna
Zakrywanie, niwelowanie kobiecości i kobiecych krągłości to krok w niewłaściwą stronę i moda światowa się takim trendom przeciwstawia. Kobiety i mężczyźni zdecydowanie różnią się pomiędzy sobą i różnice te widoczne muszą być chociażby w stylu ubierania się. Jeśli panie ubierają się w typowo męskie ubrania, naśladują mężczyzn i nie będą traktowane jak prawdziwe kobiety. Nie mogą liczyć na delikatność ze strony panów. Później często mają problem w tym, że mężczyźni nie są gentelmanami. Jak jednak panowie mają się zachować w stosunku do kobiety, która wygląda jak mężczyzna?
Dla kobiet
Kolorowe sukienki, podkreślające wszelkie atuty kobiecej figury i maskujące ewentualne niedoskonałości, na pewno są bardzo kobiece. Panie zazwyczaj lepiej wyglądają w sukienkach niż w spodniach, zwłaszcza, jeśli są one dobrze dopasowane do ich figury. Pamiętajmy, aby sukienka kształtowała talię, podkreślała biust i biodra, powodując, że figura kobiety nabiera zdecydowanie odpowiednich proporcji klepsydry.
Kobiece, niezależne panie, zmysłowe, znające wartość własnego seksapilu mogą być traktowane w biznesie tak samo poważnie, jak panowie w czarnych garniturach. Muszą tylko ubierać się po prostu stosownie do okazji - zawsze elegancko.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.