Jak powinna ubierać się kobieta z klasą?
Wbrew pozorom, nie trzeba wcale wydawać fortuny na ubrania, nie jest też konieczne posiadanie kreacji modnych w danym sezonie.
Moda się zmienia, trendy przemijają, ale elegancja jest zawsze ponadczasowa. Aby ubierać się z klasą, trzeba pamiętać o przestrzeganiu paru zasad: szykownie można wyglądać w każdej sytuacji, zbytnie ekstrawagancje najlepiej pożegnać, modę traktować jako źródło niekończących się inspiracji, kierować się umiarem i czuć się po prostu dobrze we własnej skórze. Koniecznie też trzeba zadbać o swoją garderobę – dobór poszczególnych jej elementów musi być przemyślany, a na początek należy skompletować bazę, stawiając przy tym nie na ilość, ale na jakość. W szafie eleganckiej kobiety nie powinno zabraknąć m. in. białej koszuli, eleganckich spodni w kolorze czarnym, dżinsów, garsonki lub żakietu/marynarki, wełnianego płaszcza na jesień/zimę, szykownej spódnicy, sukienki typu „mała czarna” i kilku par wygodnych butów, z których jedne powinny być na wyższym obcasie. W oparciu o dobrze dobraną bazę można stworzyć mnóstwo kreacji – zarówno do pracy, na luźne spotkania towarzyskie, jak i na „wielkie wyjścia”. Nie wolno zapominać o mocy dodatków – to właśnie one nadają ton całej stylizacji. Z ich ilością nie należy przesadzać. Kobieta z klasą doskonale zna swoje atuty i wie jak je podkreślić, dlatego też ubrania dopasowuje do swojej figury i typu urody (wiosna, lato, jesień, zima). Kobiecości nie eksponuje w nachalny czy wręcz wulgarny sposób – nie polega to na wbiciu się w spódniczkę mini czy w o dwa numery za małą bluzkę z pokaźnym dekoltem.
Obowiązkowo też trzeba tu wspomnieć o bardzo ważnej kwestii, a mianowicie takiej, że nawet najlepiej dobrany strój nie będzie się prezentował na kobiecie dobrze, jeśli nie dopracuje się takich elementów jak makijaż, fryzura czy manicure. Mówiąc innymi słowy, powinna o siebie dbać i starać się być w jak najlepszej kondycji.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.