Jak dobrać fason żakietu lub marynarki do figury?
Jest to lekkie, w zasadzie uniwersalne okrycie wierzchnie, które możemy zakładać do pracy, na imprezy czy po prostu idąc na zakupy czy na niezobowiązujące spotkanie towarzyskie. Żakiet dobrze dopasowany do sylwetki kobiety podkreśli jej atuty, zamaskuje ewentualne mankamenty, a dodatkowo sprawi, że zwyczajna z pozoru stylizacja nabierze określonego, eleganckiego charakteru. Można nosić żakiet do spódnic, sukienek, spodni a nawet szortów. Dlatego też taki element garderoby musimy mieć po prostu w swojej szafie. Jak dobrać go do swoich potrzeb i do prezentowanej sylwetki?
Bez nudy
Żakiety nie muszą kojarzyć nam się z rozpoczęciem roku szkolnego, z maturą, ważnymi egzaminami na studiach czy też z biznesowym, sztywnym dress codem. Coraz częściej projektowane są w różnych fasonach, wzorach i kolorach. Można dzięki nim urozmaicić skutecznie swoje jesienne stylizacje, dobierając oczywiście fason żakietu czy marynarki do sylwetki kobiety. Dzięki temu takie okrycia wierzchnie świetnie będą sprawdzać się w pracy i w czasie wolnym.
Figura a krój żakiety
W każdym sezonie inne wzory i kolory wysuwają się na pierwszy plan, ale kluczem do sukcesu w doborze kolejnych części garderoby jest dopasowanie ich do własnej sylwetki. Jeśli kobieta ma figurę chłopięcą, bez naturalnego przewężenia w talii, powinna dobrać marynarkę lub żakiet sięgający bioder, taliowany. Takie okrycie będzie odpowiednie także i dla tych kobiet, które będą chciały zamaskować większy, odstający brzuszek. Marynarki stylizowane na męskie smokingi będą odpowiednie dla pań o figurze jabłka, ponieważ wysmuklą i dodadzą odpowiednich proporcji kobiecej sylwetce. Przy szerokich, nieproporcjonalnie dużych względem bioder ramionach, można wybrać marynarkę bez klap, z dużym dekoltem w szpic, bez poduszek na ramionach. Przyda się także żakiet z lżejszych tkanin, które nie będą dodatkowo obciążały kobiecej sylwetki.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.