Fashion Me w Gdyni
Był to już ósmy z kolei pokaz mody letniej. Impreza przyciągnęła do siebie liczne osoby zainteresowane modą i ulicznym jej wydaniem. „Fashion Me” w Gdyni to połączenie tradycyjnej imprezy z dynamicznym, interesującym pokazem mody. Gospodarzem ósmej z kolei edycji wydarzenia „Fashion Me” był nowy, modny lokal w Gdyni Śródmieście, przy ul. Mściwoja 9. Pomysłodawcą całej imprezy był Dj Brain Wash, który w tym samym dniu świętował swoje urodziny.
Tematem przewodnim ósmej z kolei edycji „Fashion Me” w Gdyni były kreacje związane ze sztuką uliczną i streatwearowe.
Piękna pogoda w Gdyni pozwoliła na stworzenie wybiegu na ulicy. Tam prezentowano kolekcje streatwearowe młodych projektantów. Okazją dla uczestników pokazu było to, że po zakończeniu wydarzenia można było kupić prezentowane rzeczy w promocyjnych cenach. Impreza miała otwarty charakter, o ile uczestniczący w niej goście mogli zaprezentować swój imprezowy, elegancki strój.
W Śródmieściu w Gdyni odbył się pokaz na miarę światowej mody. Na wybiegu zaprezentowały swoje kolekcje takie marki jak RISK made in Warsaw, świeża marka Keyce, Mee, czy Aleksandra Staniszewska. Oprócz nich w Śródmieściu można było zobaczyć kolekcje marek SKIN made in PL, REdesigned STories FActory, czy Sinsay shoes collection.
Na wybiegu można było zobaczyć kolekcje ubrań damskich i męskich, głównie luźnych i wygodnych. Marka REdesigned Stories Factory zaprezentowała dżinsowe spodnie, kolorowe cieniowane koszulki z napisami wywołującymi uśmiech na twarzy i wełniane czapki. Eleganckie sukienki i dzianinowe kombinezony, zarówno w męskim, jak i damskim wydaniu, pokazała marka SKIN. Sukienki ozdobione przeźroczystymi elementami i skórą były ciekawym motywem na pokazie. Dzianinę wybrała również marka Keyce, przygotowując na wydarzenie „Fashion Me” białe, szare i czarne spodnie, bluzy i sukienki. Marka Risk made in Warsaw przedstawiła styl ulicy połączony z glamour.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.