Dobieranie kopertówki do sukienki
Buty, torebki, paski mogą odmienić wizerunek każdej kreacji. Szczególnie wdzięcznym tematem do zakupów jest wybór odpowiedniej torebki. W mnogości wzorów, jakie oferują nam sklepy, warto zwrócić uwagę na kopertówki.
Ich niebanalna forma sprawi, że będą świetnie się prezentowały zwłaszcza dobrane do eleganckich stylizacji.
Mała, niezwykła kopertówka
Kopertówka charakteryzuje się prostokątnym kształtem i niewielkimi rozmiarami. Na co należy zwrócić uwagę, przy wyborze tego dodatku? Bardzo ważna jest jakość wykonania. Dokładnie sprawdźmy materiał, z jakiego powstała torebka, sposób wykończenia, elementy zamknięcia. Jeśli chodzi o fason i rozmiar, to powinniśmy go dobierać w zależności od okazji. Do codziennych stylizacji świetnie sprawdzą się kopertówki w większych rozmiarach, z długim paskiem na ramię. Wieczorne wyjścia wymagają bardziej eleganckich dodatków i tu świetnie sprawdzi się mała kopertówka mieszcząca się w dłoni, wykonana z połyskujących materiałów i ozdobiona np. diamencikami. Pamiętajmy o dobraniu odpowiedniego koloru torebki, tak aby pasował do naszej sukienki. Jeśli chodzi o paletę barw, to projektanci nie znają ograniczeń – w sklepach znajdziemy zarówno te w kolorze intensywnej żółci, jak i klasyczne czarne modele. Przed dokonaniem zakupu zwróćmy także uwagę na pasek dołączony do torebki. Wykonany ze źle splecionego łańcuszka, będzie wplątywał się w długie włosy, powodując ich szarpanie! Bacznie przypatrzmy się również metalowi, z którego najczęściej wykonuje się zamykania. Ten złej jakości może sprawić, że już po jednym wyjściu na torebce pozostaną niemożliwe do usunięcia przebarwienia.
Inwestycja na lata
Kopertówka jest tym modelem torebki, który praktycznie nigdy nie wychodzi z mody. Warto więc zainwestować w dobrej jakości torebkę, tak by służyła nam na lata. Może nawet skusimy się na słynną kopertówkę Chanel? To już nie zakup, to inwestycja.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.