13 lat duetu Paprocki & Brzozowski
Projektanci współpracują ze sobą od ponad dekady i w związku z tym pokazali szczególną kolekcję ubrań spod znaku czarnego kota. Dla projektantów liczba „13” na pewno nie jest pechowa. Stała się bowiem inspiracją do stworzenia jubileuszowej kolekcji.
Pokazane projekty stanowiły w dużej mierze podsumowanie twórczości jednych z najbardziej znanych projektantów w Polsce – duetu Paprocki & Brzozowski. Rozpoznawalne trendy w kreowanym przez duet stylu były widoczne w miękkich, lekkich falbanach i płynących jedwabiach, metalicznych połyskach, minisukienkach z długimi rękawami czy geometrycznymi dekoltami. Uważni obserwatorzy mody i fani duetu Paprocki & Brzozowski wiedzą, że trendy te nawiązują do kolekcji „Emmenuelle” i „Dalii”.
Kolekcja „13” była przebogata, ale jej zadaniem było stworzenie przeglądu znanych kreacji projektantów. Pokazano mieszankę sprawdzonych motywów, ale projektanci jednocześnie sięgnęli po trendy z mody zagranicznej, m.in. szerokie spodnie 7/8, spodnie z obniżoną talią, sukienki na ramiączkach rodem z lat 90-tych czy też przezroczyste panele.
Nowością na pokazie i w dorobku Paprockiego & Brzozowskiego jest różnorodność wzorów i żakardów na połyskujących tkaninach. Na wybiegu mogliśmy obserwować surowe desenie i faktury ubrań.
Oprócz wyjściowych, subtelnych, bardzo kobiecych kreacji, duet projektantów pokazał też modę streetową i casualową. Wygodne ubrania na co dzień łączą w sobie strojną kobiecość z dużą dawką luzu. Jest to trend widoczny w całej nowej linii dziennej Paprocki & Brzozowski. Bluzy z kocimi oczami, czterolistne koniczyny i liczba 13 są motywami powtarzającymi się w całej kolekcji. Projektanci chcieli w ten sposób odczarować pechową dla ludowych przesądów, trzynastkę. Duet pokazał, że ma poczucie humoru i umie bawić się formą, stylem i deseniem. Na wybiegu mimo to królowały kreacje emanujące stuprocentową kobiecością.
Wszystkie artykuły zamieszczone na stronie www.Modbis.pl są chronione prawami autorskimi i nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody właściciela sklepu.