- Strona główna
- Przewodnik po sklepie
Przewodnik po sklepie
Masz problemy ze sprawnym poruszaniem się po naszej stronie? Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik, który wyjaśni w jaki sposób możesz wykonać poszczególne działania w sklepie. Każda porada została dodatkowo przedstawiona graficznie, aby jak najdokładniej zaprezentować poszczególne działania. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy - w każdej chwili możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zachęcamy też do odwiedzenia działu "Najczęściej zadawane pytania".
Życzymy udanych zakupów! |
SPIS PORADNIKÓW:
- Jak zarejestrować konto w sklepie?
- Jak zamówić towar bez rejestrowania konta w sklepie?
- Jak zmienić metodę płatności w zamówieniu?
- Jak zmienić adres dostawy w zamówieniu?
- Jak samodzielnie anulować zamówienie?
- Jak zapisać się do newslettera?
- Jak filtrować produkty w sklepie?
- Jak korzystać z wyszukiwarki produktów?
- Jak samodzielnie dodać reklamację produktu?
- Jak dodać opinię o produkcie?
Jak zarejestrować konto w sklepie?
-
Kliknij przycisk "Rejestracja" w górnej części strony. Ten przycisk widoczny jest na każdej podstronie sklepu.
-
W nowym oknie podaj wszystkie wymagane dane (oznaczone "gwiazdką"). Po kliknięciu przycisku "Zarejestruj konto", utworzymy dla Ciebie konto w sklepie. Otrzymasz również potwierdzenie rejestracji na podany adres e-mail.
Jak zamówić towar bez rejestrowania konta w sklepie?
- Na karcie towaru, który chcesz kupić, wybierz odpowiedni rozmiar i kliknij "Dodaj do koszyka".
- Zostaniesz przeniesiona do "Koszyka". Jeśli zamówienie jest zgodne z Twoimi oczekiwaniami - kliknij "Złóż zamówienie". Jeżeli chcesz kontynuować zakupy i dołożyć do "Koszyka" kolejne produkty - kliknij "Kontynuuj zakupy".
- Po kliknięciu przycisku "Złóż zamówienie", zostaniesz przeniesiona na podstronę, w której należy podać dane do wysyłki towaru. Jeżeli chcesz kupić towar bez rejestracji konta w sklepie - kliknij w link "Kup bez rejestracji".
- W kolejnym kroku system poprosi Cię o podanie danych niezbędnych do wysyłki towaru. Pamiętaj, że twoje dane teleadresowe wykorzystujemy wyłącznie w celu obsługi zamówienia. Nie przetwarzamy ich do celów marketingowych.
- Następnie należy wybrać sposób zapłaty za zamówienie. Możesz zapłacić przelewem lub przy odbiorze.
- Poniżej wybierasz sposób dostawy towaru. W chwili obecnej paczki dostarcza Poczta Polska oraz kurier GLS.
- Jeżeli wybrałaś opcję "Płatność przed wysyłką", musisz jeszcze wybrać metodę wykonania przelewu. Do wyboru przelew tradycyjny oraz system PayU, który obsługuje większość polskich banków, a także płatności kartą kredytową lub debetową.
- Po ustawieniu metody płatności i formy dostawy klikamy przycisk "Przejdź dalej".
- W kolejnym kroku możesz ponownie sprawdzić poprawność swojego zamówienia. UWAGA: na tej podstronie możesz też zdecydować, czy do przesyłki z zamówieniem powinniśmy dołączyć paragon czy fakturę VAT.
- Jeśli wszystko się zgadza, kliknij przycisk "Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty".
- W następnym kroku - w zależności od wybranego sposobu zapłaty - zostaniesz przeniesiona na stronę płatności online (przy wyborze PayU), będziesz mogła wygenerować polecenie przelewu (w przypadku wyboru przelewu tradycyjnego) lub otrzymasz potwierdzenie transakcji (w przypadku wyboru płatności przy odbiorze).
- Śledź również korespondencję, która przyjdzie na Twoją pocztę e-mail - może być konieczne dodatkowe potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie w link w wiadomości.
Jak zmienić metodę płatności w zamówieniu?
- Zaloguj się do sklepu podając Twój login i hasło.
- Kliknij przycisk "Twoje konto" w górnej części strony. Przycisk ten jest widoczny dopiero po zalogowaniu się do sklepu.
- W kolejnym oknie zostanie uruchomiony Panel Klienta. W tym miejscu możesz zarządzać aktualnymi zamówieniami, edytować swoje dane, dodać reklamację oraz przejrzeć historię zamówień. W celu edycji aktualnego zamówienia, kliknij w link "Bieżące zamówienia - śledzenie i płacenie".
- Możesz teraz przejrzeć szczegóły złożonego zamówienia - m.in, adres dostawy oraz sposób płatności. Jeśli chcesz zmienić te ustawienia, kliknij przycisk "Edytuj zamówienie".
- Edycja zamówienia oznacza przejście ponownie przez cały proces transakcyjny. W kolejnym oknie klikamy zatem przycisk "Złóż zamówienie". UWAGA: Kliknięcie tego przycisku nie oznacza ponownego złożenia przez Ciebie zamówienia!
- W kolejnym kroku możesz zmienić metodę płatności oraz sposób dostawy, jaki wybrałaś podczas składania tego zamówienia. W tym celu wykonaj kroki 5-8 opisane w tej części naszego poradnika.
- Po ustawieniu metody płatności i formy dostawy klikamy przycisk "Przejdź dalej".
- W kolejnym oknie możesz sprawdzić szczegóły zamówienia. Jeśli wszystko jest zgodne z Twoimi oczekiwaniami - kliknij przycisk "Zmień zamówienie".
- UWAGA: Jeżeli ustawiłaś sposób płatności jako "PayU", system poprosi Cię o wykonanie przelewu internetowego z wykorzystaniem platformy PayU. Po kliknięciu przycisku "Dokonaj płatności" zostaniesz przeniesiona na stronę PayU.
Jak zmienić adres dostawy w zamówieniu?
- Aby samodzielnie zmienić adres dostawy w złożonym już zamówieniu, należy wejść w tryb edycji zamówienia, a następnie przejść do podsumowania zamówienia. W tym celu wykonaj kroki 1-7 opisane w tej części naszego poradnika.
- W podsumowaniu zamówienia odnajdź pole "Dane i uwagi". Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, kliknij link "zmień punkt dostawy".
- W kolejnym oknie możesz sprawdzić szczegóły zamówienia. Jeśli wszystko jest zgodne z Twoimi oczekiwaniami - kliknij przycisk "Zmień zamówienie".
Jak samodzielnie anulować zamówienie?
- Zaloguj się do sklepu podając Twój login i hasło.
- Kliknij przycisk "Stan przesyłki" w górnej części strony. Przycisk ten jest widoczny dopiero po zalogowaniu się do sklepu.
- W kolejnym oknie zostaną wyświetlone informacje dotyczące ostatnio złożonego przez Ciebie zamówienia. W tym miejscu możesz rozpocząć edycję zamówienia lub je anulować. Samodzielne anulowanie zamówienia spowoduje, że nie będzie ono przetwarzane przez obsługę sklepu. Pamiętaj, że jest to czynność nieodwracalna!
- Zostanie wyświetlony komunikat potwierdzający anulowanie zamówienia. Jako dowód poprawnego wykonania tej akcji otrzymasz również od nas wiadomość e-mail.
Jak zapisać się do newslettera?
- Zapisać się do newslettera możesz na dowolnej stronie sklepu.
- Na stronie głównej odnajdź sekcję "Zapisz się do newslettera". Wpisz swój adres e-mail i kliknij "Zapisz się".
- Na pozostałych podstronach sekcja ta znajduje się w lewej części strony. Wpisz swój adres e-mail i kliknij "Zapisz się do newslettera".
- UWAGA: korzystając z powyższego mechanizmu możesz również usunąć swój adres e-mail z naszej bazy. Aby to zrobić, wprowadź swój adres e-mail i kliknij w link "Wypisz się z newslettera".
Jak filtrować produkty w sklepie?
- W sklepie ModBiS.pl dostępnych jest ponad 1000 produktów. "Ręczne" przeglądanie całej oferty w poszukiwaniu konkretnego towaru może być więc kłopotliwe. Skutecznym sposobem na zawężenie wyszukiwania jest filtrowanie oferty.
- Kliknij TUTAJ, aby przejść na stronę prezentującą całą ofertę sklepu ModBiS.pl.
- Filtry dostępne są w lewej kolumnie strony. Możesz zawężać wyszukiwanie do produktów z określonych kategorii, w konkretnych rozmiarach, kolorach, fasonach, a nawet z określonymi wzorami.
- Pamiętaj, że im więcej filtrów naraz zastosujesz, tym mniejszą liczbę produktów zaprezentuje Ci system. Korzystaj więc rozważnie z opcji filtrowania! :-)
Jak korzystać z wyszukiwarki produktów?
Na naszej stronie dostępna jest intuicyjna wyszukiwarka produktów. Funkcjonuje ona w dwóch wersjach.
- Wersja podstawowa
- Wersja zaawansowana
Jest ona dostępna na stronie głównej oraz na każdej podstronie sklepu - w górnej części ekranu. Przeszukuje wszystkie produkty pod kątem dopasowania do wpisywanych przez Ciebie zapytań. Wyszukiwarka wyświetli listę produktów zarówno w sytuacji, kiedy wpiszesz np. "czerwona sukienka do pracy", jak i "satynowa sukienka" czy "sukienka rozmiar 36".
Wyszukiwarka zaawansowana działa w identyczny sposób, jak wersja podstawowa, ale możliwe jest wybranie dodatkowych parametrów wyszukiwania - m.in. w konkretnym zakresie cenowym lub z wybranej kategorii produktów. Dzięki temu wyniki wyszukiwania mogą bardziej odzwierciedlać Twoje oczekiwania.
UWAGA: Jeżeli wyszukiwanie poprzez wyszukiwarkę nie przyniosło oczekiwanych rezultatów - skorzystaj z opcji filtrowania produktów.
Jak samodzielnie dodać reklamację produktu?
- Zaloguj się do sklepu podając Twój login i hasło.
- Kliknij przycisk "Twoje konto" w górnej części strony. Przycisk ten jest widoczny dopiero po zalogowaniu się do sklepu.
- W kolejnym oknie zostanie uruchomiony Panel Klienta. W tym miejscu możesz zarządzać aktualnymi zamówieniami, a także dodać reklamację. Aby to zrobić, kliknij link "Dział reklamacji (RMA)".
- Aby uruchomić moduł składania reklamacji, kliknij przycisk "Dodaj reklamację".
- W nowym oknie należy podać nazwę reklamowanego produktu, datę zakupu, a także zwięźle opisać zauważoną usterkę.
- Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól kliknij przycisk "Zgłoś reklamację".
- Aktualny status reklamacji możesz śledzić w panelu klienta, klikając ponownie link "Dział reklamacji (RMA)".
Jak dodać opinię o produkcie?
- Odnajdź kartę produktu, do którego chcesz dodać opinię. Możesz to zrobić np. podając w wyszukiwarce jego dokładną nazwę (o tym jak korzystać z wyszukiwarki piszemy TUTAJ).
- Moduł dodawania opinii znajduje się na kartach produktów poniżej opisu tekstowego. Zjedź zatem myszką na sam dół karty produktu, który chcesz zaopiniować.
- Opinie o produktach mogą pisać wyłącznie zalogowani użytkownicy. Jeśli nie jesteś jeszcze zalogowana - kliknij w link. Zostaniesz poproszona o zalogowanie się do konta.
- Po zalogowaniu na stronie pojawi się okienko umożliwiające wpisanie treści opinii, a także przyznanie produktowi oceny (w postaci "gwiazdek"). Opinię należy zatwierdzić klikając w przycisk "Dodaj opinię".
- Pamiętaj, że opinie w naszym sklepie są przed publikacją zatwierdzane przez moderatorów. Pojawią się zatem na stronie w ciągu 1-2 dni roboczych.